بدون شرح

حدیث نامکرر عشق



نظرات شما عزیزان:

سوده
ساعت10:28---15 بهمن 1392
دوست عزیزم همه ب من میگن بابچه خشنی!!!!احتمالا بایدتواون مواقع تورو واسشون مثال بزنم تاکاملا ازحرفشون پشیمون بشن ...........(چون علاقه ب دلگرمیت دارم دیگه بیشترازاینا نظرمیدم البته اگه نظری ناگفته مونده بود
پاسخ:بعضی اوقات برای بچه ها چنین تنبیهاتی لازمه!!!!این که چیزی نیست ،این تازه نوازشم بود!!!!اگه براتون بگم فک کنم من همون لولویی باشم که بچه ها خیلی میترسن!!!1


سوده
ساعت2:12---15 بهمن 1392
سلام دوستم امیدوارم همچنان فعال باقی بمونی....

ممنون ازاین عکست ک موجبات خنده مارو فراهم کرده .خواهرزادم این زوج عاشقو باهمسایمون اشتباه گرفته،بعدازاینکه گفت دیدیم خداییش خیلی شبیهشه

بااینکه 3سالش بیشتر نیس یکی ازمخاطبای پروپاقرص عکسهای وبلاگه ب خصوص عاشقه انیشتینته

الان خوشحالی ازهمه ردههای سنی مخاطب دارید؟ب شرطی ب خوشحالیات می افزایم ک فعالیتات اب نره
پاسخ:آره خیلی خوشحالم ولی باید بگم علاوه بر خواهر زاده عزیز شما ما یه مخاطب کوچولوی دیگه هم داریم برادر زاده ی خودم که دو سالشه و عاشق تایپ کردنه.هرموقع می خوام نظراتو پاسخ بدم همش میگه من بنویسم!!!! تازه وقتی میاد خونمون همش میگه بریم لوکس بلاگ(البته با یه لحجه ی خارجی که اصلا تا حالا نشنیدم)توی این چند روز موقعی که شلوغ میکنه میارم جلوی کامپیوتر روی صندلی میشینه لامپ اتاق خاموش میکنم بعد عکسی رو که برای مطلب دوران کودکی گذاشتم میارم روی صفحه با دستاش چشماشو میبنده بعد از لای انگشتاش یواشکی عکس نگاه میکنه وهمش میگه :اجی می ترسم منم میگم بازم لوکس بلاگ میخوای اینم لوکس بلاگ بشین ونگاه کن(روش های پیشرفته تنبیه کودکان شیطون) راستی سوده جان نظراتت باعث دلگرمی منه امیدوارم همیشه پایدار باشید


j,j
ساعت14:09---14 بهمن 1392
بنظرم همه قشنگیه عشق ب اینه ک محبت کردنت بدون هیچ چشم داشتی برای گرفتن پاسخ محبتت باشه.درغیراینصورت دیگه نمیتونه معنیه عشقوبده چون همه ادمای باوجدان تودنیا کارای خوبتو واست یجوری جبران میکنن اون جبران دیگه صرفا واسه اززیر دین خارج شدنه ن از سرعشق...


پاسخ:آقای jjحرف شما کاملا صحیح می باشد.ای کاش همینطور که شما می گید بود، ولی کم پیدا میشه.


مهندس
ساعت14:05---14 بهمن 1392
دقیقا زدی به خال . البته اگر با تفکرات مردسالاری آمیخته نشده باشه
پاسخ:اگر خارج از این عکس این حرف زده می شد بله اون موقع می شد مرد سالاری.


مهندس
ساعت12:32---14 بهمن 1392
سلام

این عکس وقتی معنی محبت رو میرسونه که یه عکس دیگه هم باهاش باشه.

عکسی که زن پیاده و مرد سواره

ولی خوب در کل با حواشی قبولش میکنم.
پاسخ:سلام... خوب بله فرمایش شما صحیح.اگر بخواهیم راجع به این عکس صحبت کنیم اگر پیرمرد سواره بود اونوقت عکس خیییییییلی زیباتر و عاشقانه تر بود...


اسفندیاری
ساعت0:12---14 بهمن 1392
عشق چون در سينه‌ام بيدار شد ***از طلب ، پـــا تا ســرم، ايــثار شــد
اين دگر من نيستم، من نيستم *** حيف از آن عمري كه با «من» زيستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط